مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-12ورزشي

گرندپری تکواندو چین| با شکست مردانی و عباسی ناکامی تکواندو ایران تکمیل شد!


تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب 9 ملی پوش در سومین دوره مسابقات گرندپری حضور پیدا کرد که در نهایت تنها به یک مدال نقره دست یافت! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سومین مرحله از مسابقات گرندپری در سال 2023 که سه شنبه هجدهم مهرماه به میزبانی چین در سالن شانگسی شهر تائویان آغاز شده است امروز پنجشنبه بیستم مهرماه با برگزاری رقابت های اوزان 80+ کیلوگرم آقایان و 67+ کیلوگرم بانوان برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در روز پایانی رقابت ها در وزن 80+ کیلوگرم سجاد مردانی در پایین جدول ابتدا به دیدار پاسکو بوزیچ از کرواسی رفت و 2 بر یک شکست خورد و حذف شد.

ابوالفضل عباسی دیگر نماینده ایران در این وزن احمد راوی از مصر را 2 بر یک شکست داد  و با همین نتیجه برابر پارک از کره جنوبی شکست خورد و همانند کاپیتان تیم ملی از دور رقابت ها کنار رفت تا پرونده نمایندگان ایران در این رقابت ها با تک نشان ارزشمند نقره ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم بسته شود.

لازم به ذکر است، تیم ملی تکواندو مردان و بانوان کشورمان ایران با ترکیب 8 ملی پوش در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود که تنها یک مدال نقره توسط ناهید کیانی در این مسابقات کسب شد.

حاجی موسایی، برخورداری، حسینی، زندی، عباسی، مردانی، رضایی و کیانی نمایندگان کشورمان در این رقابت ها بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرندپری تکواندو چین| با شکست مردانی و عباسی ناکامی تکواندو ایران تکمیل شد!

گرندپری تکواندو چین| با شکست مردانی و عباسی ناکامی تکواندو ایران تکمیل شد!